فعالیت های مجازی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در روز قدس
فعاليت هاي مجازي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان در روز قدس

فعالیت های مجازی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در روز قدس

بيکي از راه اندازي پويش کانوني با هشتک #اسرائيل_۲۵ سال_آينده_را_نخواهد_ديد تا مسابقه نقاشي براي کودکان بصورت مجازي خبر داد.
شناسه خبر : 10990 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گلستان: «مهدی بیگی» طی سخنانی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: وظیفه هر مسلمانی است که به اشغالگری این رژیم کودک کش واکنش نشان دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در این روزهای کرونایی اگرچه تجمعات ممنوع است و برای حفظ سلامتی مردم باید به پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزید، اما روز قدس یک روز سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان است که از کنار آن نباید به سادگی گذشت.

 

 بیگی اظهارداشت: تغییر پروفایل مدیران کانون های فرهنگی هنری در پیام رسان های داخلی و خارجی و همچنین پروفایل کانون به مدت سه روز، راه اندازی پویش کانونی با هشتک «#اسرائیل_25 سال_آینده_را_نخواهد_دید»، پخش حداکثری جملات و کلیپ های امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص روز قدس در فضای مجازی و برگزاری مسابقه فیلم سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل ویژه کودکان و نقاشی با موضوع قدس شریف از برنامه های پیش بینی شده کانون ها در روز قدس است.

 

وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در این روزها طبق پروتکل های بهداشتی، تجمعی ندارند اما برنامه های ذکر شده را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیستی در فضای مجازی اجرا خواهند نمود.