تکریم خانواده شهدا فرهنگ جاودانه ایثار و شهادت را در جامعه استمرار می‌بخشد
تکريم خانواده شهدا فرهنگ جاودانه ايثار و شهادت را در جامعه استمرار مي‌بخشد

تکریم خانواده شهدا فرهنگ جاودانه ایثار و شهادت را در جامعه استمرار می‌بخشد

قزوهي ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: اين اقدام ارزشمند تاثير ويژه‌اي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه دارد.
شناسه خبر : 13638 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گلستان: «یاسر قزوهی» در حاشیه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با محوریت تجلیل از خانواده شهید علی اکبر نصیری برگزار شد، گفت: هر كشوری به مدافعین و حافظین خود احترام می گذارد و برای آنها ارزش قائل می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان افزود: شهدا به جز دفاع از میهن و ناموس از دین و ارزش ها نیز دفاع كردند پس جا دارد ما هم به طور ویژه از بازماندگان این شهدا یاد كنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گرگان اظهارداشت: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم یكی از اقدامات ارزشمندی است كه به صورت هفتگی ما را در این راه قرار می دهد که امیدوارم رویکردهایی از این دست در سطح کشور استمرار یابد.

 

قزوهی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ضرورت این تكریم ها اثر ویژه ای برای ترویج این فرهنگ دارد و باید اقدامات متعددی در این راستا انجام شود.

 

وی ادامه داد: از مهمترین این كارها بیان خاطرات، رشادت ها و جانفشانی های شهدای عزیز است كه می تواند به صورت كتاب، فیلم و غیره ارائه شود.

 

قزوهی افزود: همچنین می توان الگوهای زیبایی همچون؛ حسین فهمیده را برای نوجوانان، شهید بابایی و صیاد را برای نظامی ها و شهید باكری را برای مدیران و مهندسین و غیره به طور ویژه معرفی كرد.

 

وی تاکید کرد: زبان هنر برای معرفی شهدا بسیار اثرگذار است و تاثیر زیادی در جامعه خواهد داشت.