«سه‌شنبه‌های تکریم» فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می‌دهد
«سه‌شنبه‌هاي تکريم» فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه گسترش مي‌دهد

«سه‌شنبه‌های تکریم» فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می‌دهد

بيکي با اشاره به اهميت بزرگداشت و تجلي از خانواده شهدا و ايثارگران گفت: اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه گسترش مي‌دهد.
شناسه خبر : 13641 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گلستان: «مهدی بیکی» عصر روز گذشته سه‌شنبه 31 تیر، در حاشیه مراسم تکریم از خانواده شهید «نصیری» که در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد طنین گرگان برگزار شد، گفت: شاید امروز بتوان مدعی بود اگر انقلاب اسلامی ایران یک نظام پا برجا و استوار است و به عنوان یک قدرت فرا منطقه ای از آن یاد می شود و با تمام فشارها، تهدیدها و تحریم ها به راه خود با صلابت ادامه می دهد، مرهون استقامت و جانفشانی شهدای این آب و خاک است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه راهی را که شهدای این انقلاب بر سر آن خون دادند، راه اسلام و دفاع از وطن است، افزود: یک سرمایه عظیم ملی پشتوانه این نظام است که نباید آن را از دست داد و همواره قدردان آن ماند.

 

وی اظهارداشت: یکی از راه های قدردانی و حق شناسی و سپاس از محضر شهدا، تکریم و تقدیر خانواده های آنهاست، این حرکت علاوه بر آنکه موجب یک جریان سازی عظیم نسبت به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می شود، همچنین باعث می شود که خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه های این نظام پایبندی خودشان را نسبت به انقلاب نشان دهند.

 

بیکی خاطرنشان کرد: «سه شنبه های تکریم» یک طرح به ظاهر ساده است اما تاثیرگذاری و عمق بخشی بسیاری را به همراه دارد، این طرح باعث می شود هم مسئولان از کرامت بخشی به خانواده شهدا غفلت نکنند و هم موجب می شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش پیدا کند.

 

وی ادامه داد: یکی از نقشه های شوم برنامه ریزان ضد انقلاب این است که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام دلسرد و مایوس کنند و در صدد این مایوسیت، خانواده شهدا مورد هدف هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اما تکریم و تقدیر مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا باعث می شود نقشه شوم آنها شکست بخورد.

 

وی گفت: هر چقدر که ما قدردان خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم و جانفشانی آنها را ارج بنهیم این انقلاب بیمه خواهد شد و فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه می شود.