غم فاجعه منا بردل ملت ایران همچنان باقی است
غم فاجعه منا بردل ملت ايران همچنان باقي است

غم فاجعه منا بردل ملت ایران همچنان باقی است

کشميري گفت: غم فاجعه منا بر دل ملت ايران همچنان باقي است و عربستان سعودي رسم مهمان نوازي را برپا نکرد و تبديل به مهمان کشي شد.
شناسه خبر : 13885 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان ، «عادله کشمیری» عصر امروز (سه شنبه 7 مرداد) در دیدار با خانواده شهدای منا «اغول بی بی قورچائی» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این اتفاقی که به تدبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ داد را قدر بدانیم و باعث افتخار است که در خدمت این شهید هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: غم فاجعه منا بر دل ملت ایران همچنان باقی است و عربستان سعودی رسم مهمان نوازی را برپا نکرد و تبدیل به مهمان کشی شد.

 

کشمیری بیان کرد: مقام معظم رهبری در سالگرد فاجعه منا به دولت سعودی انتقاد کردند که اجازه تشکیل کمیته حقیقت یاب را ندادند.

 

وی افزود: شهدای ما در لباس احرام بودند و آنها در پاکی به الی الله پیوستند و در حالی که رمی جمارات کردند مهمان خداوند شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شهدا در نهایت تقرب در نزد خدا قرار دارند و امیدواریم این دیدار و دلجویی از خانواده شهدا مرضی رضای خدا قرار گیرد.