حق و حقوق شهدای منا را پیگری می کنیم
حق و حقوق شهداي منا را پيگري مي کنيم

حق و حقوق شهدای منا را پیگری می کنیم

رشيديان گفت: به عنوان کارگزاران حج موظف هستيم حقوق خانواده شهداي منا را پيگيري کنيم.
شناسه خبر : 13886 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان، «علیرضا رشیدیان» عصر امروز (سه شنبه 7 مرداد) در دیدار با خانواده شهید منا «اغول بی بی قورچائی» در گنبدکاووس  اظهار کرد: به نمایندگی همکاران نسبت به خانواده شهدای منا و حرم الله تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به خانواده های این شهدا صبر عطا کند.


رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: این شهدا با لباس سفید و احرام به لقا الله پیوستند و به عنوان کارگزاران حج موظف هستیم حقوق خانواده شهدای منا را پیگیری کنیم.

 

رشیدیان بیان کرد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دیدار با خانواده شهدا جضور می یابند تشکر می کنم و انتظار داریم که مسئولان نسبت به دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای منا اهتمام داشته باشند تا صبر و تسلی خاطر برای این خانواده ها باشد.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دیدار به صورت مجازی برگزار شد.


رئیس سازمان حج و زیارت ابراز داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا توفیق زیارت حرم امن الهی و انجام فرایض حج و زیارت قبور ائمه اطهار(ع) و مراسم عرفه و منا و زیارت شهدای که در مکه مکرمه به خاک سپرده شدند را از دست دادیم.

 

گفتنی است، این دیدار با حضور مسئولان ارشد استان وشهرستان آزادشهر و به صورت ارتباط مجازی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.