تکریم خانواده شهدا در روزهای سه شنبه/ خانواده شهدای منای گلستان با حضور وزیر ارشاد تجلیل شدند
تکريم خانواده شهدا در روزهاي سه شنبه/ خانواده شهداي مناي گلستان با حضور وزير ارشاد تجليل شدند

تکریم خانواده شهدا در روزهای سه شنبه/ خانواده شهدای منای گلستان با حضور وزیر ارشاد تجلیل شدند

حجت الاسلام ارزاني گفت: به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس در سه شنبه هاي هر هفته نسبت به تکريم خانواده شهدا اقدام مي شود.
شناسه خبر : 13887 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» عصر امروز (سه شنبه 7 مرداد) در دیدار با خانواده شهید منا «اغول بی بی قورچائی» که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: رسم ادب این بود از نزدیک خدمت خانواده شهدای منا می رسیدیم ولی با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی این ارتباط با خانواده شهیده قورچائی برقرار شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در سه شنبه های هر هفته نسبت به تکریم خانواده شهدا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام می شود و این دیدارها در تهران به صورت حضوری و در شهرستان ها به صورت مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهید منا «اغول بی بی قورچائی» در پنجمین هفته این دیدارها رقم خورده است، گفت: در هفته گذشته وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی تاکید کردند که با توجه به سالروز فاجعه منا در این هفته خدمت یکی از خانواده های شهدای منا برسیم و امروز خرسند هستیم در خدمت خانواده شهید قورچائی هستیم.

 

وی یادآور شد: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان گلستان که زمینه این دیدار را فراهم کردند تشکر می کنیم.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: استان گلستان پایتحت وحدت اسلامی است و در آستانه عید قربان قرار داریم و یاد و خاطره شهدای منا را گرامی می داریم.