فرماندار آزادشهر: حکام سعودی با فاجعه منا نام ننگی از خود بر جای گذاشتند
فرماندار آزادشهر: حکام سعودي با فاجعه منا نام ننگي از خود بر جاي گذاشتند

فرماندار آزادشهر: حکام سعودی با فاجعه منا نام ننگی از خود بر جای گذاشتند

حسيني گفت: حکام سعودي با فاجعه منا نام ننگي از خود بر جاي گذاشتند.
شناسه خبر : 13891 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ،«سیدرسول حسینی» عصر امروز (سه شنبه 7 مرداد) در حاشیه مراسم سه شنبه های تکریم در منزل یکی از شهدای منا گفت: مسئولیت ما در مقابل خانواده شهدا بسیار بالا است و امیدواریم توفیق آن را داشته باشیم که بتوانیم پیرو راه شهدا باشیم و در انقلاب اسلامی سربازی کنیم.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: حادثه منا یک حادثه دلخراش به ویژه برای حجاج عزیزی که در سال 94 در مکه مکرمه حضور داشتند بود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: اینجا موظف هستیم که از خانواده شهدا سرکشی داشته باشیم و هر سه شنبه به همراه شورای تأمین و مسئولان دیدار اتفاق می افتد.

 

وی افزود: در سالروز فاجعه منا به دیدار این خانواده شهدا رفتیم و باید پاسداشت خون شهدا باشیم.

 

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه شهدای منا یکی از مظلوم ترین شهدای ایران اسلامی به شمار می روند، خاطرنشان کرد: حجاج باید مورد تکریم قرار گیرند و حاکمان سعودی نشان دادند که میزبان خوبی نبودند و نتوانستند آنگونه که باید از حجاج مهمانداری کنند.

 

وی یادآور شد: دین اسلام توجه اصلی به مهمان داری دارد و حکام سعودی در سال 94 مهمان کُشی کردند و ملت ما این فاجعه را هیچگاه فراموش نخواهند کرد و در طول تاریخ این فاجعه ثبت شد و نام ننگی برای حکام سعودی باقی ماند.