لزوم ترویج سبک زندگی و آرمان‌های شهدا در جامعه امروز/ خانواده شهیدان ساورسفلی تجلیل شدند
لزوم ترويج سبک زندگي و آرمان‌هاي شهدا در جامعه امروز/ خانواده شهيدان ساورسفلي تجليل شدند

لزوم ترویج سبک زندگی و آرمان‌های شهدا در جامعه امروز/ خانواده شهیدان ساورسفلی تجلیل شدند

حجت الاسلام فاروقي در جريان تجليل از خانواده شهيدان ساورسفلي گفت: در جامعه امروز که دشمن جنگ فرهنگي را به راه انداخته است گسترش آرمان هاي شهدا و مراقبت از آن ضروري است.
شناسه خبر : 15662 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ حجت الاسلام «محمدعلی فاروقی» عصر دیروز (سه شنبه 11 شهریور) در طرح سه شنبه های تکریم و حضور در منزل خانواده شهیدان حیدر و محمد مهدی ساورسفلی اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

امام جماعت روستای «النگ» کردکوی ادامه داد: اگر در فضایی ولنگاری فرهنگی از آرمان های شهدا مواظبت نکنیم به فراموشی سپرده می شوند.

 

وی با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی و مکتب ما بسته به ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، بیان کرد: کسانی که در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام بر می دارند یک کار عملی در این مسیر انجام می دهند.

 

حجت الاسلام فاورقی بیان کرد: شهدا رفتند اما باید راه و سیره آنها را در جامعه ادامه و گسترش دهیم، متأسفانه امروز بسیاری از جوانان و سلبریتی ها به فرهنگ ایثار و شهادت نمی پردازند و برای آنها بسیاری از شهدا ناشناخته است و خانواده شهدا را در محله و منطقه خود نمی شناسند.

 

امام جماعت روستای «النگ» کردکوی تأکید کرد: اگر بتوانیم کاری انجام دهیم که بر درب کوچه ها که به نام یک شهید نامگذاری می شوند سابقه شهید و بیوگرافی آن شهید نیز نصب شود برای معرفی شهدا به جوانان و جامعه مؤثر خواهد بود.