در راستای طرح «سه شنبه های تکریم» انجام شد دیدار با خانواده شهیدان ساورسفلی در روستای «النگ» کردکوی
در راستاي طرح «سه شنبه هاي تکريم» انجام شد ديدار با خانواده شهيدان ساورسفلي در روستاي «النگ» کردکوي

در راستای طرح «سه شنبه های تکریم» انجام شد دیدار با خانواده شهیدان ساورسفلی در روستای «النگ» کردکوی

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان در قالب طرح «سه شنبه هاي تکريم» با خانواده شهيدان ساورسفلي ديدار کرد.
شناسه خبر : 15664 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ کانون های مساجد استان گلستان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم با خانواده های شهدا دیدار می کند.

 

دیروز(سه شنبه ۱۱ شهریور) نیز به رسم هر هفته مسئولان ستاد هماهنگی کانون مساجد استان گلستان به دیدار خانواده شهیدان مهدی و حیدر ساورسفلی رفتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در این دیدار اظهار کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند و تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود می دانیم از این رو امروز خدمت خانواده شهیدان ساورسفلی رسیدیم.


 

«مهدی بیکی» ادامه داد: در قالب دیدارهای طرح سه شنبه های تکریم با اخلاق و رفتار و روحیات شهدا آشنا می شویم و آن را در انجام امور برنامه ها به کار می گیریم.

 

وی تصریح کرد: این طرح هر هفته سه شنبه ها انجام می شود و اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد در منزل یک شهید بزرگوار در استان گلستان حضور پیدا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی حضور اعضای کانون مساجد به شکل محدود انجام می گیرد.

 

بیکی افزود: در دیدارهای طرح سه شنبه های تکریم برخی از مسئولان شهر و روستا حضور پیدا می کنند و از نزدیک دغدغه های خانواده شهدا را می شنوند.