مسابقه کتابخوانی «رفیق من کتاب» در کانون های مساجد گلستان برگزار می شود
مسابقه کتابخواني «رفيق من کتاب» در کانون هاي مساجد گلستان برگزار مي شود

مسابقه کتابخوانی «رفیق من کتاب» در کانون های مساجد گلستان برگزار می شود

بيکي از برگزاري مسابقه کتابخواني «رفيق من کتاب» در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان خبر داد.
شناسه خبر : 19737 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان؛ «مهدی بیکی»  گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی را باید به هر شکل ممکن برنامه ریزی کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ارتقای سرانه کتابخوانی در کشور یکی از ضروریات فرهنگی است که سطح کشور ما را از لحاظ استانداردهای فرهنگی در یک سطح مطلوبی قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «رفیق من کتاب» به همت کانون فرهنگی و هنری والفجر گرگان و با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان نیز به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح استان برگزار می شود.

 

بیکی با بیان اینکه کتاب «سه دقیقه در قیامت» متن این مسابقه است، اظهارداشت: با توجه به اینکه مطالب و سبک نوشتار این کتاب به گونه ای است که مخاطب را علاقمند به خواندن و دنبال کردن مطالب می کند و همین طور مسائل معنوی و ارزشی در آن به خوبی گنجانده شده است، این کتاب به عنوان متن مسابقه انتخاب شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با مشارکت نهادهای فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: متن و فایل صوتی کتاب در کانال ایتا به آدرس qrafigheman قرار دارد که علاقمندان با مراجعه به این آدرس می توانند به 10 سوالی که به صورت عدد 10 رقمی پاسخ داده و همراه با نام و نام خانوادگی، سن و نام کانون به ادمین کانال مسابقه در ایتا ارسال کنند.

 

وی، مدت زمان برگزاری و ارسال پاسخ ها را از (24 آبان) تا (7 آذر) اعلام کرد.