آغاز فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان
آغاز فراخوان چهارمين جشنواره فيلم کوتاه «طنين مسجد» در گلستان
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد

آغاز فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در گلستان

نصيري از آغاز فراخوان چهارمين جشنواره فيلم کوتاه «طنين مسجد» خبر داد و گفت: آيين رونمايي از پوستر جشنواره امروز با حضور استاندار گلستان برگزار شد.
شناسه خبر : 20168 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ «غلامرضا نصیری» امروز (پنجشنبه 6 آذر) در حاشیه رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد گفت: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد بزرگترین رخداد سینمایی مساجد کشور است که به همت جوانان مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کوی مطهری گرگان برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد افزود: این جشنواره در سه بخش اصلی، کانونی و یژه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: امسال در بخش ویژه عموم هنرمندان می توانند آثار فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلمنامه و تحقیق و پژوهش با موضوع زندگی روستایی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

نصیری خاطرنشان کرد: هنرمندان کانونی برای شرکت در جشنواره باید به سایت بچه های مسجد و هنرمندان آزاد به سایت taninfilm مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال های گذشته شاهد استقبال فراوان هنرمندان از سراسر کشور بودیم، اظهارداشت: امسال نیز امیدواریم فیلمسازان و سینماگران و هنرمندان مساجد آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اضافه کرد: سینما گره های کور جامعه را با زبان هنر باز می کند و طنین مسجد نیز فرصتی برای بروز کشف و تبلور اندیشه های فکری جوانان و نوجوانان علاقمند به سینماست.

 

رسالت اصلی جشنواره نیز حمایت از سینماگران جوان و پیوند زدن آنها با خبرگان سینما است.

 

به گفته وی، جشنواره طنین مسجد بازتاب دغدغه ها و دردهای هنرمندان فیلمساز است.