رویکرد طرح ملی «ایران قوی» هوشمندانه و موثر است
رويکرد طرح ملي «ايران قوي» هوشمندانه و موثر است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

رویکرد طرح ملی «ایران قوی» هوشمندانه و موثر است

بيکي گفت: طراحي که در طرح ملي «ايران قوي» از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور ايجاد شده است يک طراحي هوشمندانه و موثر است،
شناسه خبر : 20268 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ «مهدی بیکی» درخصوص آغاز طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ما برای رسیدن به «ایران قوی» در حوزه فرهنگی و هنری نیازمند یک طراحی مدون و به روز هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اتفاقات روز و مسائل مستحدثه ای که ایجاد می شود به ما می فهماند که در مهندسی فرهنگی باید بر اساس متغیرها و شاخص هایی که آنها را بدست می آوریم برنامه ریزی به روز و مدون انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: طراحی که در طرح ملی «ایران قوی» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ایجاد شده است یک طراحی هوشمندانه و موثر است، بدین جهت که این طراحی متناسب با شرایط کرونایی که در جهان حاکم است تدوین شده است.

 

بیکی اظهارداشت: از طرف دیگر این طرح همسو با شرایط تحریم است، یعنی استفاده از طرفیت ها و توانایی های مردمی و داخلی و همچنین تداوم برنامه ها و طرح های موثر فرهنگی و صرفه جویی در وقت و هزینه.

 

وی افزود: برنامه ها و طرح های کلان فرهنگی در طرح ملی «ایران قوی» در یک ریل گذاری منظم و منضبط قرار دارد و بر اساس آن می توان به خوبی توانایی ها و ظرفیت های کانون های فرهنگی و هنری را ارزیابی و سنجش کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گلستان نیز در طرح ملی «ایران قوی» به عنوان معین و مسئول رواق فیلم است و جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در همین راستا فراخوان شده است.