ضرورت حمایت رسانه ای بیشتر از جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد
ضرورت حمايت رسانه اي بيشتر از جشنواره ملي فيلم کوتاه طنين مسجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان تأکید کرد

ضرورت حمایت رسانه ای بیشتر از جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد

بيکي گفت: ۱۰۰ درصد فعاليت جشنواره طنين را بچه هاي مساجد برعهده دارند و انتظار دارند که اين جشنواره در ابعاد رسانه اي مورد حمايت بيشتري قرار بگيرد.
شناسه خبر : 21052 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ «مهدی بیکی» صبح (پنجشنبه 27 آذر) در دیدار با دست اندرکاران جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان اظهار کرد: کار فراخوان جشنواره طنین مسجد آغاز شده و تا 25 بهمن برای ارسال آثار در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: مدت زمان داوری آثار رسیده به این جشنواره از 25 بهمن تا 18 اسفند ماه در نظر گرفته شده و این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و از طریق وبینار در سطح کشور  برگزار می شود.

 

بیکی تأکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری این جشنواره 90 درصد با بهره گیری از نیروهای مردمی و فعالان کانونی مسجد برگزار می شود صدا و سیما به منظور ترویج این جشنواره می تواند مستندی از برگزاری این جشنواره را در دل یکی از کانون های مساجد استان گلستان تدارک ببیند.

 

وی با بیان اینکه در راستای حسن همکاری انتظار داریم که فراخوان جشنواره از صدا و سیمای استان پخش شود، یادآور شد: با این جشنواره تلاش خواهیم کرد فضاسازی برای حمایت از مسجد در عرصه سینما  شکل بگیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان  بابیان اینکه در بحث فیلم سازی نیاز است به نقش مسجد توجه بیشتری شود، تصریح کرد: 100 درصد فعالیت این جشنواره را بچه های مساجد انجام می دهند و انتظار دارند این جشنواره در ابعاد رسانه ای مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

 

بیکی افزود: دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان گلستان است و انتظار داریم هنرمندان گلستانی حضور پرشورتری در این جشنواره داشته باشند.