طرح ملی «ایران قوی» با جدیت در کانون های مساجد گلستان در حال پیگیری است
طرح ملي «ايران قوي» با جديت در کانون هاي مساجد گلستان در حال پيگيري است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

طرح ملی «ایران قوی» با جدیت در کانون های مساجد گلستان در حال پیگیری است

بيکي گفت: روند افزايش مشارکت کانوني در طرح ملي «ايران قوي» در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بسيار خوب است و کانون ها با جديت در طرح ملي «ايران قوي» در حال مشارکت هستند.
شناسه خبر : 21093 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان؛ «مهدی بیکی» گفت: با توجه به اینکه استان گلستان مسئولیت رواق فیلم را برعهده دارد و در کنار آن جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد نیز در حال پیگیری و انجام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تمام سعی و تلاش مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان این است که در قسمت فیلم کانونی اطلاع رسانی و پیگیری خوبی در سطح کشور انجام شود و ستادهای استانی نیز همکاری لازم را داشته باشند تا در بخش فیلم کانونی، آثار بسیار خوبی تولید و در سامانه فهما بارگزاری شود.

 

وی ادامه داد: طرح ملی «ایران قوی» یک طرح جامع و خوبی است و کانون ها می توانند در بخش های مختلف اعم از مسابقات قرآنی مدهامتان، خلاصه نویسی کتاب، شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم، راهکار، یاریگران زندگی، ثبت ایده های فرهنگی، کسب و کار، دریافت مجوز کانون و موضوعات بسیار دیگر شرکت کنند و امتیازات خوبی را کسب کنند.

 

بیکی اظهارداشت: روند افزایش مشارکت کانونی در طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بسیار خوب است و کانون ها با جدیت در طرح ملی «ایران قوی» در حال مشارکت هستند.

 

وی افزود: طرح ملی «ایران قوی» می تواند سطوح مختلف فعالیتی در کانون ها را نشان دهد تا بر اساس آن بتوان شناخت بهتر نسبت به توانایی های کانون پیدا کرد.