طرح ملی ایران قوی سرعت برنامه‌سازی فرهنگی را افزایش داده است
طرح ملي ايران قوي سرعت برنامه‌سازي فرهنگي را افزايش داده است

طرح ملی ایران قوی سرعت برنامه‌سازی فرهنگی را افزایش داده است

بيکي گفت: طرح ملي ايران قوي، طرحي موثر و جامعي است که توانسته ضمن فعال‌سازي کانون‌هاي فهما، سرعت برنامه سازي فرهنگي را افزايش دهد.
شناسه خبر : 22044 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان، «مهدی بیکی» ظهر امروز (پنجشنبه 18 دی) در جلسه وبیناری که حضور با رابطین فهمای استان گلستان برگزار شد، به ارایه گزارش عملکرد از وضعیت موجود کانون های استان در سامانه بچه های مسجد جایگاه و میزان مشارکت کانون ها پرداخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: طرح ملی ایران قوی طرحی موثر و جامع محسوب می شود که توانست ضمن فعالسازی کانون ها، سرعت برنامه سازی فرهنگی را افزایش دهد.

 

بیکی با اشاره به کارکردهای سامانه بچه های مسجد ادامه داد: یکی از اهداف این سامانه، ایجاد بستری مناسب برای برنامه ریزی کانون های فهما و بارگذاری فعالیت هایشان محسوب می شود و خوشبختانه تاکنون منجر به اتفاقات خوبی در عرصه فعالیت های مسجدی شده است، از جمله آنکه رقابت سالمی را میان بچه های مسجد عضو در کانون های فهما رقم زده است.

 

این گزارش می افزاید: در پایان این جلسه نیز رابطین از نحوه مشارکت در این طرح ملی به بحث و گفت وگو پرداخته و دیدگاه های خود را بیان کردند.