شاخص های همدلی و مادران قرآنی در طرح ملی ایران قوی سیره حضرت زهرا (س) را ترویج می دهند
شاخص هاي همدلي و مادران قرآني در طرح ملي ايران قوي سيره حضرت زهرا (س) را ترويج مي دهند

شاخص های همدلی و مادران قرآنی در طرح ملی ایران قوی سیره حضرت زهرا (س) را ترویج می دهند

بيکي گفت: شاخص هاي همدلي، راهکار و مادران قرآني در طرح ملي «ايران قوي» سيره حضرت زهرا (سلام الله عليها) را ترويج مي دهند.
شناسه خبر : 22844 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از گلستان ؛«مهدی بیکی» در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)  گفت: گرامیداشت ایام فاطمیه و سوگواره های فاطمی(سلام الله علیها) جزو برنامه های اصلی مناسبتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ترویج فرهنگ اقتداء به شخصیتی همچون حضرت زهرا(سلام الله علیها) می تواند یک الگوسازی مناسب برای دختران و زنان جامعه باشد و باعث جلوگیری از بسیاری از خطرات احتمالی فرهنگی در سطح جامعه می شود.

 

وی اظهارداشت: نگاه به مقولاتی همچون تربیت فرزند، شوهرداری، توجه به مقام پدر، دفاع از حریم ولایت، کمک به مسائل و انفاق موضوعات بسیار خوبی است است که می توان با تاسی به شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) آنها را تقویت و ترویج کرد.

 

بیکی ادامه داد: ما در سامانه بچه های مسجد در طرح ملی «ایران قوی» برنامه های بسیار خوبی، همسو با سیره حضرت فاطمه (سلام الله علیها) داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی همچون؛ همدلی، راهکار، مادران قرآنی که سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) را ترویج می دهد علاوه بر آن ما در رواق نور نیز به ترویج قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام) می پردازیم که این مسئله در برگیرنده سیره خاص حضرت زهرا (سلام الله علیها) نیز می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: ما همانند طرح ایران قوی باید در تمام طرح ها و برنامه ها در انتخاب شاخص هایمان منطبق با سیره اهل بیت (علیهم السلام) و قرآن باشد که این نکته را ما در طرح ایران قوی مشاهده می کنیم.