جشنواره فیلم کوتاه طنین جایگاه خوبی در کشور دارد
جشنواره فيلم کوتاه طنين جايگاه خوبي در کشور دارد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

جشنواره فیلم کوتاه طنین جایگاه خوبی در کشور دارد

بيکي گفت: جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد توانست به عنوان تنها جشنواره فيلم مسجدي کشور جايگاه خوبي در سطح کشور بدست بياورد.
شناسه خبر : 22846 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» عصر  (شنبه 27 دی) در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد با نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ دغدغه های زیادی دارد که در برنامه های کانون فرهنگی مسجد این دغدغه ها را پیگیری می کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد توانست به عنوان تنها جشنواره فیلم مسجدی کشور جایگاه خوبی در سطح کشور بدست بیاورد.

 

بیکی یادآور شد: با توجه به ظرفیت کانون های مساجد در حوزه فیلم کوتاه مساجد جشنواره فیلم کوتاه طنین مورد استقبال ستاد عالی مساجد قرار گرفته و در سطح ملی هر ساله برگزار می شود.

 

وی افزود: در سال دوم برگزاری جشنواره طنین 800 اثر  و سال سوم 600 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: پیدایش این جشنواره براساس سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سبک ایرانی و اسلامی بود و این موضوع به عنوان یکی از مباحث جشنواره فیلم کوتاه طنین در نظر گرفته شده است.

 

بیکی متذکر شد: اعضای کانون فرهنگی و هنری طنین مسجد شهید مطهری گرگان کارهای اجرایی این جشنواره را انجام می دهند و دستگاه های دولتی دخل و تصرفی در برگزاری این جشنواره ندارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره های متعدد فیلم در سطح کشور برگزار می شود و اگر بخواهیم این جشنواره را به جایگاه واقعی اش برسانیم نیاز است که مجلس شورای اسلامی حمایت لازم از این جشنواره داشته باشند.