گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد پیشانی برنامه ها باشد
گفتمان انقلاب اسلامي در مساجد پيشاني برنامه ها باشد
رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان:

گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد پیشانی برنامه ها باشد

بيکي گفت: گفتمان انقلاب اسلامي در مساجد به عنوان پيشاني کار در برنامه ها مدنظر باشد.
شناسه خبر : 23456 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» امروز (یکشنبه 5 بهمن) در دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گفت: برنامه های و مراسمات دهه فجر امسال باید با شکوه خاصی برگزار شود.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان با بیان اینکه باید در طول سال برنامه های راهبردی داشته باشیم، افزود: ثمرات این برنامه ها باید در دهه مبارک فجر به منصه ظهور گذاشته شود.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته برنامه ای با حضور دانش آموزان در قالب 20 شب 20 مسجد برگزار شد و حضور گسترده دانش آموزان را در این برنامه ها شاهد بودیم.

 

بیکی اظهارامیدواری کرد: با توجه به شرایط کرونایی و برخی محدودیت ها، امسال هم همچون سال گذشته برنامه های خوبی را با رعایت تصمیمات ستاد کرونا برگزار کنیم.

 

وی اضافه کرد: امسال هم می توان برنامه های حضوری با رعایت پروتکل ها را در مساجد برگزار و به عنوان سنبل کار برنامه ویژه و شاخصی را همچون سال گذشته برگزار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: امسال هم همچون سال گذشته هم افزایی صورت گیرد و برنامه های خوبی در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شود.

 

وی تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد به عنوان پیشانی کار در برنامه ها مدنظر باشد.