تکرار انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مستبد قابل پیش بینی است
تکرار انقلاب اسلامي ايران در کشورهاي مستبد قابل پيش بيني است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

تکرار انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مستبد قابل پیش بینی است

بيکي گفت: ۴۲ سال از انقلاب بزرگ تاريخي ايران مي گذرد و بسياري از ملت ها با الگوگيري از اين انقلاب در صدد تکرار آن در بسياري از کشورهاي مستبد هستند.
شناسه خبر : 24943 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» گفت: 22 بهمن یادآور بزرگترین خلق یک انقلاب فرهنگی است که در هم کوبنده تمام معادلات و اندیشه های غرب در منطقه بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: انقلاب ایران نه تنها یک رژیم ستمشاهی و مرتجع را در ایران ساقط کرد بلکه هیمنه تفکرات غربی و لیبرالی را نیز از بین برد و از سویی دیگر توانست روحیه امید به پیروزی را در دل مبارزین و آزادیخواهان جهان زنده نگه دارد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک هشدار بسیار جدی به جریان سلطه جهانی بود که به آنها بگوید که دیگر زمان سلطه، استبداد و استثمار از جهان شرق تمام شده است.

 

بیکی اظهارداشت: همین پیام ها و تبعات فزآینده انقلاب اسلامی بود که جریان سیاست های غربی را در این فکر نگه دارد که سر ستیز و جنگ را از همان اول با مردم و انقلاب ایران داشته باشند تا نگذارند ایران و انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و آبادانی را به خوبی طی کند و نتواند به عنوان یک کشور الگو در منطقه تبدیل شود.

 

وی گفت: اما مدیریت و اشراف خوب و تیزبینی رهبری انقلاب و همچنین در صحنه بودن مردم باعث شد تا انقلاب اسلامی در اوج شکوه و خودباوری و پیشرفت قرار بگیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: اگر چه سنگ اندازی و کار شکنی دشمنان این انقلاب سبب شد که تحریم ها مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کند اما با صبر مثال زدنی و تحمل مشکلات از این گردنه سخت نیز عبور خواهیم کرد و شاهد شکست فضاحت بار دشمنان خواهیم بود.

 

وی اضافه کرد: 42 سال از این انقلاب بزرگ تاریخی می گذرد و بسیاری از ملت ها با الگوگیری از این انقلاب در صدد تکرار آن در بسیاری از کشورهای مستبد هستند.

 

بیکی با بیان اینکه امسال پاسداشت و جشن انقلاب اسلامی بسیار متفاوت تر نسبت به سال های پیش است، افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شد که بسیاری از تجمعات برگزار نشود اما با برنامه ریزی که کارگروه مساجد دهه مبارک فجر انجام داد تصمیم بر این شد که بسیاری از برنامه ها با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شود و برخی از برنامه ها نیز در فضای مجازی بازتاب داشته باشد.

 

وی گفت: امسال برنامه 10 شب 10 مسجد بسیار خوب اما متفاوت نسبت به سال های گذشته در 10 مسجد برگزار شد و برنامه گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راس برنامه بود.