مهلت ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین مسابقه قرآنی «مدهامتان» تمدید شد
مهلت ثبت نام مرحله استاني چهاردهمين مسابقه قرآني «مدهامتان» تمديد شد

مهلت ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین مسابقه قرآنی «مدهامتان» تمدید شد

مهدي بيکي گفت: مهلت ثبت نام مرحله استاني چهاردهمين مسابقه قرآني «مدهامتان» ويژه فعالان کانون ها و بچه هاي مسجد تا ۳۱ فروردين ماه ۱۴۰۰ تمديد شد.
شناسه خبر : 25543 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۴
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛«مهدی بیکی »  گفت: مهلت ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین مسابقه قرآنی «مدهامتان» ویژه فعالان کانون ها و بچه های مسجد تا 31 فروردین ماه 1400 تمدید شد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان تصریح کرد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  بارگذاری کنند.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازهای ویژه ای خواهد داشت و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقه راه خواهند یافت.
 
بیکی یادآور شد: رشته های تلاوت ترتیل ، تقلیدی ، حفظ جزء 30 ، اذان ، مکبری ، قرائت نماز ، نقاشی آیات  در رده سنی 9 تا 16 سال و تلاوت تحقیق ، ترتیل وحفظ کل در رده سنی 16 تا 30 سال ویژه برادران و خواهران است.
 
وی خاطر نشان کرد: در رشته تلاوت تقلیدی الگوی تلاوت از سوره های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان می توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.
 
بیکی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه قرآنی متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد و امیدواریم نوجوانان و جوانان  فعال در کانون های مساجد بتوانند طبق سال های قبل مشارکت بیشتری در این رویداد قرآنی داشته باشند.