توزیع 200 بسته معیشتی به همت کانون «گلشن» استان گلستان میان نیازمندان
توزيع 200 بسته معيشتي به همت کانون «گلشن» استان گلستان ميان نيازمندان
به مناسبت فرارسیدن شعبان المعظم؛

توزیع 200 بسته معیشتی به همت کانون «گلشن» استان گلستان میان نیازمندان

بيکي از توزيع ۲۰۰ بسته معيشتي در آستانه ايام نوروز بين نيازمندان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان خبر داد.
شناسه خبر : 26243 تاریخ انتشار : ۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان «مهدی بیکی» گفت: کشور ما در برهه حساسی از تاریخ قرار دارد و فشارهای اقتصادی و تحریم ها از سوی دول استکباری باعث شده است که مردم دچار مشکلات و رنج های فراوان شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در چنین شرایطی حفظ وحدت و تمرکز بر روی تلاش برای کمک رسانی به قشر محروم و کم درآمد جامعه یکی از فعالیت های مهم و کلیدی است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز از این تلاش فروگذار نکرده است و با کمک خیرین توانسته است کمک هایی را جمع آوری و از طریق کانون های استان توزیع کند.

 

بیکی اظهارداشت: این کمک ها در طول سال 1399مستمر ادامه داشت و امیدواریم روزی برسد که دیگر هیچ نیازمند در جامعه نباشد و همه مردم در کمال عزت و سربلندی زندگی شاد داشته باشند.

 

وی گفت: اعضای کانون های مساجد استان بر خود لازم می داند تا هر موقعی که این نیاز و آسیب در کشور وجود دارد در عرصه حضور داشته باشد و به کمک نیازمندان بشتابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در همین راستا و به مناسبت ایام شعبانیه 200 بسته معیشتی با همکاری کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان و خیرین تهیه و بین نیازمندان کانون های مساجد شطح استان توزیع می شود.

 

وی گفت: این بسته ها شامل؛ سیب زمینی، پیاز، پرتقال، نان، مرغ، روغن، ماسک، برنج، چای، شکر، لوبیا، نمک و شکلات بوده است.