طرح «بهارانه فهما» در کانون های مساجد گلستان اجرا می شود
طرح «بهارانه فهما» در کانون هاي مساجد گلستان اجرا مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

طرح «بهارانه فهما» در کانون های مساجد گلستان اجرا می شود

بيکي از اجراي طرح «بهارانه فهما» از (۲۵ فروردين) در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان خبر داد.
شناسه خبر : 26448 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ؛ «مهدی بیکی» گفت: دومین رویداد ملی فهما، با توجه به تجربه اولین رویداد فهما و طرح ملی ایران قوی، در قالب بسته برنامه ای ماه های مبارک شعبان و رمضان و ایام سال نو برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در همین راستا طرح «بهارانه فهما» با هدف؛ جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد، انسجام و ارتقای کیفیت فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد، جریان سازی گفتمان تواصی به صبر وحق، افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری اجرا می شود.

 

وی، مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه و لیالی قدر را از موضوعات این طرح برشمرد.

 

بیکی در خصوص زمان اجرای این طرح، اظهارداشت: این طرح از (25 فروردین) تا پایان اردیبهشت ماه همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن در مساجد، منازل و اماکن عمومی اجرا می شود.

 

 وی ادامه داد: این فعالیت‌ها باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شود تا امتیازات کسب شده در هر بخش برای کانون‌ها و استان برتر لحاظ شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌های «بهارانه فهما» بر اساس سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری  و در 12 رواق اجرا می‌شود، گفت: «نور»، «همدلی »، «کتاب»، «رسانه» و «دانش» از رواق‌های شبستان فرهنگ، «سرود»، «فیلم»، «نمایش»، «قلم» و «ترنج» از رواق‌های شبستان هنر و «کارآفرینی» و «فن آوری» از رواق‌های شبستان نوآوری است.