جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد زمینه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌های دینی است
جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد زمينه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌هاي ديني است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد زمینه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌های دینی است

کشميري ضمن تقدير از برگزاري جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد اظهار کرد: اين جشنواره زمينه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌هاي ديني است.
شناسه خبر : 27382 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

«عادله کشمیری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: این جشنواره در مسیر خوبی قرار دارد و توانسته است مقدمات و انگیزه‌های فیلمسازی را در بین کانون های مساجد ایجاد کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: امروز مهم آن است که بتوانیم این مسیر را که در ابتدای آن هستیم با انرژی مضاعف و برنامه ریزی خوب ادامه دهیم و به اهداف این جشنواره که تربیت فیلمسازان مسجدی است برسیم.

 

وی ادامه داد: هر چقدر در عرصه صنعت فیلمسازی در کانون‌های مساجد سرمایه گذاری کنیم، شاهد ثمرات و برکات آن در سطح نسل جوان خواهیم بود، به گونه ای که از گذرگاه برگزاری این جشنواره شاهد جذب جوانان به مسایل و آموزه های دینی شویم.

کشمیری اظهارداشت: با توجه به ارسال یک هزار و 45 اثر در قسمت های مختلف به این جشنواره، این آمار نسبت به سه دوره پیشین رشد کیفی و کمی داشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می توانند به آدرس های سایت به نشانی taninfilm.ir و اینستاگرام به نشانی taninfilmfestival مراجعه کنند.

گفتنی است  مراسم اختتامیه این جشنواره در (6 خرداد) با رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی در گلستان برگزار می شود.