برنامه‌های اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه ـ«طنین مسجد» اعلام شد
برنامه‌هاي اختتاميه چهارمين جشنواره فيلم کوتاه ـ«طنين مسجد» اعلام شد

برنامه‌های اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه ـ«طنین مسجد» اعلام شد

نصيري برنامه هاي اختتاميه چهارمين جشنواره «فيلم کوتاه طنين مسجد» در استان گلستان را اعلام کرد.
شناسه خبر : 27546 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان، «غلامرضا نصیری» گفت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در روز (پنجشنبه 6 خرداد) در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد افزود: این جشنواره با حضور 20 فیلمساز منتخب از مساجد استان های مختلف کشور و اساتید و چهره های سینمایی کشور همچون؛ انسیه شاه حسینی، جهانگیر الماسی و فرهاد قائمیان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در ساعت 10 صبح روز (پنجشنبه 6 خرداد) نشست صمیمی با حضور این اساتید سینمای کشور در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

 

نصیری، اکران آثار منتخب جشنواره در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان، دیدار داوران و ستاد جشنواره با نماینده ولی فقیه در گلستان، حضور داوران وستاد جشنواره در گلزار شهدای گرگان، تولید و پخش زنده 7 برنامه مجازی در قالب گفتگو با اهالی سینما در پیج اینستاگرام، حضور داوران در برنامه های صداوسیمای مرکز گلستان، تقدیر هیئت داوران و ستاد اجرایی جشنواره از کادر درمان در بیمارستان صیاد شیرازی و تقدیر از خانواده شهید دکتر عباسی شهید سلامت را از برنامه های پیش بینی شده در روز اختتامیه جشنواره برشمرد.

 

وی اظهارداشت: مراسم اختتامیه جشنواره ساعت 18 روز (پنجشنبه 6 خرداد) به صورت زنده از پیج اینستاگرامی به نشانی taninfilmfestival نیز پخش خواهد شد.

 

گفتنی است، یک هزار و 45 اثر در قالب های داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و فیلمنامه از سراسر کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شده است.