آینده درخشانی برای فیلمسازان جشنواره طنین مسجد متصور هستم
آينده درخشاني براي فيلمسازان جشنواره طنين مسجد متصور هستم
فرهاد قائمیان در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از گلستان :

آینده درخشانی برای فیلمسازان جشنواره طنین مسجد متصور هستم

قائميان گفت: طي سه سال اخير پيشرفت جشنواره طنين مسجد قابل توجه بوده و براي شرکت کنندکان آن به ويژه نيروهاي جوان فيلمساز آينده درخشاني را پيش بيني مي کنم.
شناسه خبر : 27644 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از گلستان ، «فرهاد قائمیان» گفت:  برایم باعث افتخار است که دو دوره در جشنواره طنین مسجد شرکت کردم، خوشبختانه طی سه سال اخیر  پیشرفت این جشنواره قابل توجه بوده و برای شرکت کنندکان آن به ویژه نیروهای جوان فیلمساز آینده درخشانی را پیش بینی می کنم.

 

داور چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ادامه داد: جشنواره طنین مسجد افتخاری برای کشورمان به ویژه سینما محسوب می شود که چنین جشنواره ای با پیشرفت بسیار بالایی در سطح ملی برگزار می شود.

 

قائمیان افزود: شناخت و استعدادیابی، توانمندسازی، تولید، پخش و اکران از اهداف جشنواره طنین مسجد است.

 

وی آموزش فیلمسازان جوان را امری مهم خواند و یادآور شد: جشنواره طنین مسجد فرصتی برای آموزش فیلمسازان جوان است و مسئولان ذی ربط این جشنواره شبکه ای را فراهم کردند که از شهرها و روستاهای مختلف در این شبکه حضور می یابند و پس از استعدادیابی اتفاق بعدی رقم می خورد.

 

این بازیگر برجسته سینما کشور تاکید کرد: افراد مستعد پس از استعدادیابی و شناسایی باید برای بهره مندی از آموزش به صورت کارگاهی و ورکشاب آموزش ببینند و همچنین کارشناسان این بخش به کانون های مساجد واقع در استان ها بروند و آموزش های لازم را ارائه کنند.

 

وی تصریح کرد: در جشنواره طنین مسجد فیلم هایی را دیدم که در جشنواره های فیلم کوتاه کشوری حرفی برای گفتن دارند.

 

قائمیان بیان کرد: امید است با ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا فضای مجازی به فضای حقیقی تغییر یابد و فیلم سازان با اشتیاق زیادی در جشنواره طنین مسجد حضور پیدا کنند و از کارگاه های آن بهره مند شوند