فیلمسازان جشنواره طنین از نظر تکنیکال کارهای ارزنده ای ارائه کردند
فيلمسازان جشنواره طنين از نظر تکنيکال کارهاي ارزنده اي ارائه کردند
جهانگیر الماسی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از گلستان:

فیلمسازان جشنواره طنین از نظر تکنیکال کارهای ارزنده ای ارائه کردند

الماسي گفت: فيلمسازان جشنواره طنين از نظر تکنيکال کارهاي ارزنده اي ارائه کردند.
شناسه خبر : 27647 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «جهانگیر الماسی»  گفت: در این جشنواره ها مهمتر از مسابقه مضمون است که از طریق جمع و آثار به مخاطبین جشنواره مخابره می شود.

 

داور چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ادامه داد: در بخش های مختلف این جشنواره کارهای ارزنده ای به این جشنواره رسیده بود و فیلمسازان ما به لحاظ تکنیک کار ارزنده ای ارائه کرده بودند و مهارت های فیلمسازی را به خوبی یادگرفتند ولی باید برنحوه تولید اثر بیش از گذشته کار کنند.

 

الماسی بیان کرد: نهادهای مسئول باید سرمایه گذاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و باید شرایطی برای مقبول قرار گفتن این جوانان اقدام کنند.

 

وی افزود: کشورهای دیگر برای اینکه بتوانند جوانان خود را به این چالش بکشانند تلاش زیادی می کنند و امروز بدون مربی و معلم ویژه جوانان ما صرفا به تکیه آموزه های معلمان و آموزگاران مردم نسبت به این مهم اقدام می کنند.

 

بازیگر سینما متذکر شد: خوشحال هستم این جشنواره برگزار شد و این برای نخستین بار است که چنین جشنواره مسئولیت اجتماعی دارد و مراد برگزاری این جشنواره در آثار مشاهده می کنیم و کاستی در این جشنواره داریم در حوزه مضمون است و احساس می کنم در داستان مستند فیلمسازان باید تلاش بیشتری کنند.

 

الماسی بابیان اینکه مردم هنوز میراث تاریخی و فرهنگی خود را به خوبی درک نکردند، افزود: این فقدان باعث شده که در حوزه های مختلف نتوانیم از ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم، یک جشنواره کن فرانسه بودجه یک سال کشور را تامین می کند و لذا باید به تاریخ اهتمام شود، در این استان مار سرخ یا دیوار تاریخی گرگان را داریم که باید به آن توجه شود و پژوهشگران داخلی و خارجی سال ها در تلاش هستند و یا تاریخنگاران در تلاش هستند که بفهمند منشاء ایل بزرگ قاجار در کجا بوده و می بینم که این ایل از این منطقه گسترش یافته است و باید در هنر به این مسائل اهتمام داشت.