جشنواره طنین زمینه ساز توجه به موضوعات اخلاقی بود
جشنواره طنين زمينه ساز توجه به موضوعات اخلاقي بود
نماینده هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد:

جشنواره طنین زمینه ساز توجه به موضوعات اخلاقی بود

الماسي گفت: بايد هنرمندان به اخلاق اهتمام داشته باشند و اين جشنواره زمينه ساز آن بوده که به موضوعات اخلاق توجه شود.
شناسه خبر : 27651 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «جهانگیر الماسی» عصر (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: باید هنرمندان به اخلاق اهتمام داشته باشند و این جشنواره زمینه ساز آن بوده که به موضوعات اخلاق توجه شود.

 

نماینده هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ادامه داد: برگزیدگان و نیاکان این مملکت همیشه همواره به ما نصیحت می کردند که  نباید دروغ بگوییم و مدام بر این مهم تاکید داشتند چرا  که انسان ها در کنار هم با هم زندگی می کنند و این موضوعات باید در حوزه هنر مورد اهتمام قرار بگیرد.

 

الماسی یادآور شد: اگر زنبور عسل در یک کندو با هم زندگی می کنند اینگونه برنامه ریزی شده است ولی انسان اینگونه نیست و می تواند تنها نیز زندگی کند ولی انتخاب می کنیم که اجتماعی زندگی کند چرا که از پدران و مادران و نیاکان خود دریافتیم که سعادت در جمع زیستن است.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت اجتماع و با هم بودن نیاکان ما آموزش دادند که چطور می توانیم از هم دفاع کنیم، باید به ریشه و تاریخ خود در هنر توجه کنیم و آموختیم که اگر به ریشه های یک درخت رسیدگی نشود دچار پوسیدگی می شود و براثر حوادث از بین می رود.