جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برخاسته از دل مردم است
جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد برخاسته از دل مردم است
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی طنین مسجد:

جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برخاسته از دل مردم است

نصيري گفت: گرچه جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد يک جشنواره مردمي بود ولي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور از اين جشنواره حمايت کرد.
شناسه خبر : 27654 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «غلامرضا نصیری» عصر امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: جشنواره طنین که امروز اختتامیه چهارمین دوره آن در حال برگزاری است به ایده و ابتکار مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کوی مهطری گرگان آغاز شد.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی طنین مسجد ادامه داد: در دوره چهارم این جشنواره یک هزار و 45 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که باعث افتخار است.

 

نصیری متذکر شد: شورای سیاستگذاری و اجرایی جشنواره طنین بعد از بررسی آیین نامه و موارد مختلف و مشورت با هنرمندان، این جشنواره را از  آذر ماه با انتشار پوستر برگزاری این جشنواره آغاز کرد.

 

وی افزود: در هیئت داوران از بازیگران و هنرمندان برجسته کشور و استان استفاده شده و داوری دوره چهارم جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد با همت جهانگیر الماسی، فرهاد قائمیان، انسیه شاه حسینی، مسعود امامی و الله قلی نظری به کارگیری شد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: گرچه این جشنواره طنین مسجد یک جشنواره مردمی بود ولی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از این جشنواره حمایت کرد و در طول دوره های گذشته نیز یکی از حامیان اصلی این جشنواره بود.