هنرمندان سینما جامعه را به اخلاق دعوت کنند
هنرمندان سينما جامعه را به اخلاق دعوت کنند
جهانگیر الماسی:

هنرمندان سینما جامعه را به اخلاق دعوت کنند

الماسي گفت: هنرمندان سينما جامعه را به اخلاق دعوت کنند و با هنر خود نشان دهند که جامعه به فضائل اخلاقي احترام مي گذارد.
شناسه خبر : 27656 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «جهانگیر الماسی» ظهر (پنجشنبه 6 خرداد) در نشست صمیمی هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با هنرمندان در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعدگرگانی اظهار کرد: قدمت تئاتر در گرگان بیش از آن چیزی است که محققان از آن مطلع هستند و خرسند هستم که برای جشنواره طنین به در این شهر حضور پیدا کردم.

 

بازیگر برجسته سینما به پیشینه تاریخی شهر گرگان اشاره کرد و  ادامه داد: برنامه های فوق برنامه  به مشارکت های اجتماعی کمک می کند و با این انگیزه در جمع هنرمندان حضور پیدا می کنم.

 

الماسی به اشاعه معرفت و اخلاق در جامعه تاکید کرد و گفت: در دنیا قوائد مختلفی وجود دارد که  بیانگر آن است که در جامعه افرادی بیشتر در رفاه زندگی می کنند که خدمات اجتماعی بیشتری به مردم ارائه کردند که شاید این موضوع در کشور ما کم توجهی شده است.

 

وی بیان کرد: از هنرمندان دعوت می کنم که بین مردم تبلیغ کنیم که با هم هستیم و به اخلاق احترام می گذاریم و مثل پدران و مادران و گذشتگانمان عمل کنیم و بحث ما از اخلاقیت ساختن جامعه ای است که فرزندان ما احساس امنیت کنند و راه رسیدن به سعادت و نیک بختی را از معبر جامعه پیدا کنند.

 

بازیگر برجسته سینما متذکر شد: هنرمندان باید تلاش کنند با هنر خود برای کشور قوانین عرفی به وجود بیاورند که راه سعادت و نیک بختی را به ما نمایان کند.