حمایت از هنرمندان فیلمساز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد
حمايت از هنرمندان فيلمساز در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد
مدیر هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تاکید کرد

حمایت از هنرمندان فیلمساز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد

قهرماني گفت: از هنرمندان فيلمساز در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد و همچنين هنرمنداني که در حوزه فعاليت هاي مسجد فيلمسازي مي کنند حمايت مي کنيم.
شناسه خبر : 27657 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «حسن قهرمانی» ظهر امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در نشست صمیمی هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با هنرمندان در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعدگرگانی اظهار کرد: اگر می خواهیم جشنواره ای مثل طنین اعتلا پیدا کند باید در مسیر حرکت جشنواره برای آن هدف هایی در نظر بگیریم و تلاش ما این بود که بتوانیم فعالان عرصه هنر فیلم و سینما را با فعالیت های مساجد گره بزنیم و موضوعات اخلاقی و اجتماعی را تقویت کنیم.

 

مدیر هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: بخش ویژه امسال جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به موضوع  روستا و عشایر اختصاص یافته و تلاش ما این است که بتوانیم در سال های آینده این جشنواره به یک جشنواره کانون فرهنگی و هنری مسجد تبدیل شود و فعالان عرصه هنری در کانون های مسجد به این توانمندی برسند.

 

قهرمانی متذکر شد: در طول دوره های گذشته با برگزاری این جشنواره جریان سازی در عرصه فیلم در حوزه فعالیت های مسجد رقم خورد و تمرکز اصلی این جشنواره بر تولیدات کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود.

 

وی افزود: با مساعدت های رئیس ستاد و معاون فرهنگی کانون های مساجد کشور امسال را به عنوان سال تولیدات هنری در دفتر معاونت هنری و ادبی  کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نامگذاری کردیم و در این مسیر اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

 

مدیر هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مسجد از هنرمندان در عرصه فیلمسازی تاکید کرد و افزود: حمایت های ستاد در این زمینه خوب بوده و برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا از فیلمسازان کانونی حمایت های بیشتری شود.