بیش از ۴۰۰ اثر در جشنواره فیلم کوتاه طنین از تولیدات کانون های مساجد است
بيش از ۴۰۰ اثر در جشنواره فيلم کوتاه طنين از توليدات کانون هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیش از ۴۰۰ اثر در جشنواره فیلم کوتاه طنین از تولیدات کانون های مساجد است

بيکي گفت: بيش از۴۰۰ اثر ارسالي به چهارمين جشنوارفيلم کوتاه طنين مسجد از توليدات کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است.
شناسه خبر : 27659 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی » ظهر (پنجشنبه 6 خرداد) در نشست خبری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: بیش از 816 کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح استان گلستان داریم و تعدادی کانون فرهنگی و هنری در استان گلستان در مرحله ثبت قرار دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره که تنها رویداد هنری کشور است که با نام کانون فرهنگی و هنری طنین مسجد گره خورده براساس تجربیاتی است که در سال های گذشته به آن دست پیدا کردیم.

 

بیکی یادآور شد: می دانستیم که در کنار این جشنواره باید تولیداتی نیز از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشیم و لذا از نخستین دوره برگزاری جشنواره به برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام شد.

 

وی افزود: بیش از 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره از سوی هنرمندان گلستانی ارسال شده است و بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از استان تهران و به دنبال آن استان گلستان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان یادآور شد: تقریبا 400 اثر که به این جشنواره رسیده است از تولیدات کانون های فرهنگی و هنری مساجد است و این مهم بیانگر آن است که برای اهدافی که در این جشنواره ترسیم کردیم رسیدیم.