امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد گلستان و مدیر حوزه های علمیه خواهران
امضاي تفاهم نامه همکاري بين کانون هاي مساجد گلستان و مدير حوزه هاي علميه خواهران

امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد گلستان و مدیر حوزه های علمیه خواهران

بيکي گفت: ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان با مدير حوزه هاي علميه خواهران استان تفاهم نامه همکاري امضا کردند.
شناسه خبر : 28541 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» گفت: تفاهم نامه همکاری بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیریت حوزه های علیمه خواهران می تواند ثمرات بسیار مفید برای هر دو دستگاه داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تقویت بخش خواهران کانون های مساجد نیازمند یک پشتوانه علمی دارد که حوزه های علمیه خواهران می توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: این تفاهم نامه زمینه تولیدات برنامه ای را نیز افزایش می دهد و می تواند یک شناخت دو سویه را فراهم کند.

 

بیکی اظهارداشت: بسیاری از کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند که خواهران قرآنی یک نقش فعالیتی پر رنگی دارند که لازمه پختگی برنامه ها ارتباط با حوزه علمیه است.

 

وی گفت: از سوی دیگر حوزه های علمیه نیز برای شناخت از مسائل فرهنگی سطح جامعه و ارتباط با فعالان فرهنگی در مسجد نیازمند حضور موثر کانون ها در مساجد هستند تا بر اساس آن هم کسب تجربه کنند و هم فعالیت های علمی خودشان را به صورت علمی منتقل کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ظرفیت خواهران در کنار کانون های مساجد یک ظرفیت بسیار بالایی است که نباید از آن غفلت کرد و برای آن باید برنامه ریزی موثر و کاربردی انجام داد.

 

وی اظهارامیدواری کرد: این تفاهم نامه منشاء برکات خوبی برای هر دو دستگاه باشد و آثار عملی آن را مشاهده کنیم.