اعلام فراخوان دومین مسابقه مجازی «من کالای ایرانی می خرم» از سوی کانون های مساجد گلستان
اعلام فراخوان دومين مسابقه مجازي «من کالاي ايراني مي خرم» از سوي کانون هاي مساجد گلستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد

اعلام فراخوان دومین مسابقه مجازی «من کالای ایرانی می خرم» از سوی کانون های مساجد گلستان

بيکي از اعلام فراخوان دومين مسابقه مجازي «من کالاي ايراني مي خرم» از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان خبر داد.
شناسه خبر : 29961 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» گفت: یکی از مسائل مهم درباره رونق اقتصاد ایران، استفاده از کالاهای ایرانی است، نکته ای که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: استفاده از کالای ایرانی نباید یک شعار تنها باشد بلکه باید یک نهضت واقعی باشد که بتوانیم با نهادینه کردن این فرهنگ بین نوجوانان و کودکان بنیان فرهنگ اقتصادی خوبی را در کشور پایه ریزی کنیم.

 

وی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی باید این وظیفه خطیر را به عهده بگیرند و این شعار «استفاده از کلای ایرانی» را ترویج دهند.

 

بیکی اظهارداشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان با همکاری دستگاه های فرهنگی عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا نسبت به طراحی دومین فراخوان مجازی «من کالای ایرانی می خرم» همت گمارده است.

 

وی گفت: این فراخوان در دو بخش خلق جملات کوتاه و فاخر در خصوص حمایت از تولید ملی و تهیه و ارسال فیلم کوتاه موبایلی در ۶۰ ثانیه با موضوع تولید ملی طراحی شده است که علاقمندان می توانند در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و رده سنی بزرگسال در این جشنواره شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا (۱۶ شهریور) از طریق پیام رسان ایتا، گپ، سروش و تلگرام به شماره ۰۹۱۱۷۷۰۸۷۰۶ ارسال کنند.