تقدیر مدیرکل ارشاد از کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان
تقدير مديرکل ارشاد از کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل ارشاد از کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان با حضور در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان از زحمات کارکنان اين ستاد تقدير کرد.
شناسه خبر : 30284 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «عادله کشمیری»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صبح دیروز (چهارشنبه 17 شهریور) در جمع کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ضمن ارزشی دانستن فعالیت های مسجدی، گفت: بن مایه فعالیت های مسجدی به گونه ای است که می تواند تاثیرات بسیار خوبی در جامعه بگذارد.

 

وی، فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد را کاری دلی خواند و افزود: باید کانون های موفق را حمایت کرد تا گستره فعالیت های آنها در سطح ملی ارتقا پیدا کند.

 

کشمیری، کانون فرهنگی هنری طنین را کانونی موفق توصیف کرد و گفت: باید این کانون مورد حمایت ویژه قرار بگیرد تا در سطح بین المللی نیز برنامه ریزی و فعالیت کند.

 

وی بر همکاری کانون های مساجد با جامعه المصطفی تاکید کرد و افزود: ظرفیت کانون مستقر در جامعه المصطفی می تواند به نقش آفرینی آن در جذب تولیدات فیلم در بخش بین الملل کمک کند.

 

«مهدی بیکی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان نیز در این دیدار گزارشی از روند فعالیت کانون ها در فهما و برنامه های جانبی ارائه کرد.

کلمات کلیدی: تقدير فهما گلستان