زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس طمع دشمنان از کشور را دور می‌کند
زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس طمع دشمنان از کشور را دور مي‌کند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس طمع دشمنان از کشور را دور می‌کند

بيکي گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس، هميشه زنده بماند دشمن فکر طمع به خاک کشور را نخواهد داشت و نشاط معنوي در جامعه پايدار مي شود.
شناسه خبر : 30578 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، حقیقتا دفاعی مقدس و دفاعی در برابر هجوم دشمن به خاک و ناموس کشور اسلامی ایران بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه هر ایرانی و هر انسان آزاده که فکر و قلبش برای دفاع از این مملکت می تپد باید این هفته را پاس بدارد، افزود: هفته ای که خون بسیاری از جوانان این کشور در راه اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی به زمین ریخت تا مردم این کشور در نهایت راحتی و آسودگی زندگی کنند.

 

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در این هشت ساله به ثبت رسید تا تاریخ انگشت حسرت بر دهان بگیرد، هفته ای که مادران و پدران داغ دیده با افتخار فرزندان خودشان را راهی جبهه های نبرد کردند تا در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

 

بیکی اظهارداشت: اینها همه بخش کوچکی از این حماسه بزرگ ملت ایران است که باید همواره آن را پاس داشت.

 

وی تاکید کرد: وظیفه مردم و به خصوص دستگاه های فرهنگی این است که این حماسه بزرگ را بزرگ بدانند و آن را ترویج کنند تا در تاریخ ماندگار بماند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: شک نباید کرد که پیشرفت و آرامش و امنیت کشور و مردم ایران مرهون حماسه دفاع مقدس است، آنها از همه چیز خود گذشتند تا مردم ایران آسوده خاطر باشند، آنها دست و پا و سر دادند تا ما در کنار خانواده راحت زندگی کنیم.

 

وی افزود: درود خداوند بر روان پاک شهدا هشت سال دفاع مقدس، سلام بر جانبازان و آزادگان و درود بر رزمندگان و خانواده شهدا که این حماسه و ایثار را خلق کردند.

 

بیکی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس، همیشه زنده بماند دشمن فکر طمع به خاک کشور را نخواهد داشت و نشاط معنوی در جامعه پایدار می شود.