هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد سرمنشاء برکات مهمی در جامعه است
هم‌افزايي بسيج و کانون‌هاي مساجد سرمنشاء برکات مهمي در جامعه است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد سرمنشاء برکات مهمی در جامعه است

بيکي گفت: هم افزايي نهاد مقدس بسيج و کانون هاي مساجد مي تواند ثمرات فرهنگي با برکتي را براي مردم به همراه داشته باشد.
شناسه خبر : 32372 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی»  گفت : حقیقتا طراحی مدل بسیج نشان از هوش سیاسی و نبوغ مدیریتی امام راحل بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: وقتی که نگاه به گذشته می کنیم و حوادث اول انقلاب تا کنون را مرور می کنیم، می بینیم که نقش بسیج یک نقش حیاتی و محوری است.

وی ادامه داد: اگر این شجره طیبه نبود، این انقلاب تا پای کودتا و سقوط پیش رفته بود.

بیکی اظهار کرد: طراحی و نقشه های مداوم شوم دشمنان این انقلاب می طلبد که یک نهاد زنده و پویا و بیدار، دائما حرکات و افکار دشمنان را رصد کند تا مبادا آسیبی به این انقلاب برسد، و خوشبختانه این نقش حیاتی را بسیج خوب ایفا کرده است.

وی گفت: همکاری و همدلی با این نهاد انقلابی یکی از افتخاراتی است که همواره مورد تاکید مدیران و سیاستگذاران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این باره که می فرمایند: «با همکاری بسیج به کانون های فرهنگی و هنری مساجد بروید و پذیرای جوان باشید» نشان از نقش راهبردی بسیج در فعالیت های فرهنگی است.

وی افزود: یکی از خصوصیات مهم و خوب بسیج که باعث ماندگاری آن شده و توانسته است در سیاست های خودش خوب عمل کند، مردمی بودن آن است.

بیکی گفت: بسیج هیچ گاه از مردم فاصله نگرفته و توانسته است پویا و زنده به حیات خودش ادامه دهد.

وی ادامه داد: این خصوصیت یک وجه مشترک بسیار مهمی بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج است که می تواند برنامه ریزی های فرهنگی در جوار مساجد موثر باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هم افزایی این دو نهاد مقدس مسجدی می تواند ثمرات فرهنگی با برکتی را برای مردم به همراه داشته باشد.