طرح ملی «شکوه مادری» در استان گلستان میزبان تجلیل از مادر شهید «محمود علی عرب» شد
طرح ملي «شکوه مادري» در استان گلستان ميزبان تجليل از مادر شهيد «محمود علي عرب» شد
امروز طی مراسمی صورت پذیرفت؛

طرح ملی «شکوه مادری» در استان گلستان میزبان تجلیل از مادر شهید «محمود علی عرب» شد

ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان گلستان، در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم 1400 با محور «شکوه مادري» به ديدار خانواده شهيد «محمود علي عرب» رفت.
شناسه خبر : 32455 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم 1400 با عنوان (شکوه مادری» این هفته به دیدار خانواده شهید محمود علی عرب رفت.

 

شهیدی 17 ساله از شهرستان گرگان که به صورت بسیجی در میادین جبهه حضور داشت تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد، شهید علی عرب در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید و در جوار رحمت حق آرمید.

 

امروز جمعی از مسئولان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و مسئولان بنیاد شهید استان گلستان در یک جمع صمیمی به منزل شهید بزرگوار علی عرب وارد شند که با استقبال گرم پدر و مادر شهید واقع شدند.

 

منزلی ساده در حاشیه شهرستان گرگان اما پر از مهربانی و صفا، زندگی ساده و بی آلایش این خانواده شهید نشان می داد که آنها حقیقتا فرزندشان را فدای اسلام و انقلاب کرده اند و بدان افتخار می کردند.

 

سخنان پر از معنویت پدر شهید که به حرفه بقالی مشغول بود نشان از عمق باور و اعتقاد این خانواده به اسلام و ارزش های دینی داشت.

 

در کلمات پدر شهید نسبت به شهادت فرزندش شوق معنوی دیده می شد، اشک های معنوی در دور چشمانش حلقه زده بود و خداوند را مدام شاکر بود.

 

مادر شهید هم که از این دیدار استقبال گرمی کرده بود از مهمانان پذیرایی می کرد.

 

سپس مسئولان جمع پس از سخنانی در فضیلت جهاد و شهادت با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح تقدیر و هدیه ای از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.