تقدیر از همسر «حسن نظری» شهید مدافع سلامت گلستان
تقدير از همسر «حسن نظري» شهيد مدافع سلامت گلستان
در سه‌شنبه‌های تکریم استان گلستان صورت پذیرفت؛

تقدیر از همسر «حسن نظری» شهید مدافع سلامت گلستان

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان در طرح ملي سه شنبه هاي تکريم اين هفته از خانواده «حسين نظري» شهيد مدافع سلامت، تقدير کرد.
شناسه خبر : 32770 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، فداکاری و جهاد در حوزه سلامت کمتر از جهاد در میدان جنگ نیست، وجه مشترک این دو در این است که در هر دو حوزه باید جانت را در کف دست بگیری و فداکارانه برای نجات جان انسان ها تلاش کنی، شاید در این میدان به فوز عظیم شهادت نائل شوی.

 

شیوع ویروس کرونا در کشور میدان جهادی به وجود آورده است که بسیاری از مدافعان حوزه سلامت با اخلاص و با نیت پاک پا در این عرصه گذاشتند و بسیاری از آنها نیز مجاهدانه به دیار معبود شتافتند.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ظهر امروز (سه شنبه ۹ آذر) در سه شنبه های تکریم این هفته به دیدار یکی از خانواده های حوزه سلامت رفت.

شهید «حسن نظری» از شهر سرخنکلاته استان گلستان و جزو کادر درمان بیمارستان پنجم آذر گرگان بود که در مردادماه سال 1399 مبتلا به ویروس کرونا شد و به دیار باقی شتافت.

شهید نظری صاحب دو فرزند است که در ماه های آخر خدمت به سر می برد و خالصانه برای مردم در حوزه سلامت کار می کرد.

در این دیدار که برخی از مسئولان شهرستان گرگان و دو نفر از ائمه جماعت مساجد شهر سرخنکلاته حضور داشتند، مورد اقبال و خوشحالی خانواده شهید شد.

در پایان نیز با ذکر فاتحه و دعا، با اهدای لوحی از خانواده شهید نظری تقدیر شد.