سفر معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما به استان گلستان/نقاط قوت بچه‌های مسجد را پررنگ کنیم
سفر معاون ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما به استان گلستان/نقاط قوت بچه‌هاي مسجد را پررنگ کنيم
ظهر امروز برگزار شد؛

سفر معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما به استان گلستان/نقاط قوت بچه‌های مسجد را پررنگ کنیم

طاهريان در جريان سفر به استان گلستان و ديدار با مدير و کارشناسان ستاد فهما اين استان، نسبت به برجسته کردن نقاط قوت فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد در اين استان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 32809 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان،  «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ظهر امروز (چهارشنبه 10 آذر) طی نشستی در جمع کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان، ضمن قدردانی و عرض خداقوت به همکاران این مجموعه در پیگیری و مشارکت کانون های مساجد استان گلستان در فهمای 1400 نکاتی را در راستای بهبود فعالیت های بچه های مسجد بیان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کارشناسان ستادهای استانی نسبت به فعالیت سامانه فهما صاحب تجربه هستند، گفت: بنابراین آنها با توجه به این مساله بهتر می توانند نقاط ضعف و قوت آنها را بیان کنند.

 

طاهریان افزود: سامانه فهما از ابتکارات بسیار خوب ستاد کانون های مساجد کشور است که همه مدیران نسبت به ضروری بودن آن تاکید داشته اند اما از آنجایی این سامانه برای اولین بار در سیستم کانون های مساجد راه اندازی شده است نیازمند مشاوره ها و راهنمایی ها و گوشزد برخی از اشکالات است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما گفت: در وهله نخست مدیران کانون های مساجد و در مرتبه بعد کارشناسان استان ها و مدیران استان ها باید این اشکالات را به ما منتقل کنند.

 

در ادامه این جلسه نیز دو نفر از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ضمن بیان گزارشی از وضعیت کانون های استان و همین طور میزان مشارکت کانون ها در برنامه‌های فهمای 1400 نسبت به برخی از موانع، بهبود وضعیت برخی از برنامه ها در سامانه فهما مطالبی را بیان کردند که معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های مساجد کشور ضمن استماع آن نسبت بر پیگیری، تکمیل و ترمیم آنها قول مساعد دادند.