تجلیل از پرستار مدافع سلامت بیمارستان طالقانی گرگان در طرح «شکوه مادری»
تجليل از پرستار مدافع سلامت بيمارستان طالقاني گرگان در طرح «شکوه مادري»
در راستای طرح «شکوه مادری» صورت پذیرفت؛

تجلیل از پرستار مدافع سلامت بیمارستان طالقانی گرگان در طرح «شکوه مادری»

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان در راستاي اجراي طرح «شکوه مادري» و در آستانه ميلاد حضرت زينب (س) از يکي از پرستاران مدافع سلامت در بيمارستان طالقاني گرگان تقدير کرد.
شناسه خبر : 33073 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان: پرستاران و مدافعان سلامت، قشر  تاثیرگذار و مورد احترام جامعه هستند که خدمات و تلاش آنها به عنوان یکی از راهبردی ترین فعالیت‌ها در حوزه سلامت محسوب می‌شود، اگر حضور موثر و تلاش بی شائبه این قشر زحمتکش نبود، یقینا  در مهار ویروس کرونا و  بخش درمان با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم.

 

بر پایه این گزارش، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در راستای طرح «شکوه مادری» و در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بر خود لازم دید تا با حضور در یکی از بیمارستان های شهرستان گرگان از خدمات این قشر زحمتکش تقدیر کند؛ در نتیجه با حضور در بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی و دیدار با برخی از پرسنل از زحمات پرستار زحمتکش «سیده معصومه طباطبایی زاده» نیز تقدیر کرد.

 

همچنین در حاشیه این دیدارها نیز بنا شد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه فرهنگی خدماتی را به پرسنل زحمتکش این بیمارستان نیز ارائه دهد.