نگاهی به کانون‌های مساجد فعالی که در استان گلستان به قید قرعه انتخاب شدند
نگاهي به کانون‌هاي مساجد فعالي که در استان گلستان به قيد قرعه انتخاب شدند
در قرعه کشی استانی سومین رویداد ملی فهما:

نگاهی به کانون‌های مساجد فعالی که در استان گلستان به قید قرعه انتخاب شدند

اسامي پنج باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال استان گلستان که ضمن ثبت فعاليت‌ها، موفق به کسب امتياز در رواق‌هاي مختلف سومين رويداد ملي فهما شده بودند، در قالب قرعه‌کشي اعلام شد.
شناسه خبر : 33380 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

«مهدی بیکی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گلستان، با بیان اینکه رویداد فهما باید با نگرشی کانون‌محور حرکت کند تا به نتایج مطلوب دست یابد، اظهار کرد: اساسا بستر فهما به عنوان فرصتی مناسبت به منظور پشتیبانی از فعالیت های کانون های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در این راستا و در حالی که فهما 1400 از چند ماه قبل در حال برگزاری است، کانون های مساجد استان گلستان همپا و همسو با کانون‌های مساجد سراسر کشور اقدام به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های کردند که طبیعتا توجه به این طرح ها و ایده ها و از سوی دیگر حمایت و برنامه ریزی به منظور تحقق هرکدام از این طرح ها منجر به توسعه فعالیت های مسجدی و همچنین کیفی سازی هرچه بیشتر رویداد فهما می شود.

بیکی تصریح کرد: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان به منظور تشویق و ترغیب کانون های مساجد استان در مشارکت هرچه بیشتر در گستره برنامه های رویداد فهما، اقدام به قرعه کشی از میان 524 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان که موفق به کسب هزار تا 13 هزار و 215 امتیاز شدند کرد.

وی گفت: در این قرعه کشی، کانون قدس گرگان، کانون امام علی (ع) آق قلا، یاران نبی (ص) مراوه تپه، شهید دمر سعدی زاده مراوه تپه و اباعبدالله الحسین(ع) گرگان انتخاب شدند.

 

مدیر ستاد فهما استان گلستان در پایان اظهار کرد: تنها پنج روز تا ارزیابی سومین رویداد ملی فهما باقی است که در این مدت، مدیران  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور می توانند به منظور بهره مند شدن از سرانه و حمایت ستاد فهما، نسبت به ثبت فعالیت کانون خود در رواق های مختلف سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ اقدام کنند.