حماسه نهم دی ماه ریشه در آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب دارد
حماسه نهم دي ماه ريشه در آرمان‌هاي شهدا، امام و انقلاب دارد
مدیر ستاد فهما استان گلستان؛

حماسه نهم دی ماه ریشه در آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب دارد

بيکي گفت: حماسه نهم دي ماه ريشه در آرمان‌هاي امام خميني(ره)، شهدا و انقلاب اسلامي دارد و بايد در راستاي گراميداشت اين روز بزرگ بيش از پيش اهتمام داشته باشيم.
شناسه خبر : 33923 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان، «مهدی بیکی» به مناسبت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» گفت: در تلاطمات جهان امروز که از سوی ایران اسلامی مورد هجمه دشمنان متخاصم است و با هر نیتی در صدد ضربه زدن انقلاب اسلامی هستند، باید هوشمندانه و تیزبینانه حرکت کرد و نباید بی تحرک و بی اهمیت نسبت به مسائل پیرامون اجتماعی، نشست و به همه چیز بی اعتنا بود و با بی تدبیری و احساسی دست به کارهای غیرقابل جبران و دشمن شاد کن زد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مسیری که باید پیش گرفت، مسیر گوش به فرمان ولایت فقیه است که ما را از گردنه های سخت حوادث نجات می دهد و نمی گذارد خطرات و تهدیدات بر ما آسیب بزند.

 

وی ادامه داد: 9 دی یکی از روزهایی است مردم ایران به این بلوغ سیاسی رسیده بودند که به موقع تصمیم درستی را گرفتند و به ندای رهبری لبیک گفتند.

 

بیکی اظهارداشت: شرایط اقتصادی و سیاسی کشور به گونه ای است که برای حل مشکلات باید هم از انگیزه بالایی برخوردار باشیم و هم با گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب وحدت کلمه داشته باشیم.

 

وی گفت: 9 دی ریشه در آرمان های خون شهدا، امام و انقلاب اسلامی دارد و باید آن را پاس داشت.