کانون‌های مساجد منشأ تحولات فرهنگی در جامعه هستند
کانون‌هاي مساجد منشأ تحولات فرهنگي در جامعه هستند
مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین(ع) گرگان:

کانون‌های مساجد منشأ تحولات فرهنگی در جامعه هستند

رضايي گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد زمينه‌ ساز و اشاعه دهنده فرهنگ اسلامي در جامعه هستند.
شناسه خبر : 35785 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

«موسی الرضا رضایی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان اظهار کرد: فعالیت کانون اباعبدالله الحسین(ع) به صورت مستمر و روزانه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین(ع) گرگان افزود: همچنین در اعیاد مراسم مختلف برنامه های خاص و ویژه با حضور افراد مختلف برگزار می‌کنیم و به عنوان مثال در اعیاد شعبانیه هر شب برنامه‌های شاد و مفرحی همراه با مولودخوانی داریم.

 

وی با تأکید بر این که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه هستند، ادامه داد: کارگاه خانواده، فرزندآوری، تربیت فرزندان، همسرداری، مقابله با آسیب های اجتماعی و غیره با حضور گروه های هدف برپا می کنیم.

 

رضایی با بیان این که کانون ۲۵۰ عضو داشته که از همه رده های سنی هستند، گفت: برای دانش آموزان در زمینه ریاضی و زبان کلاس های تقویتی و آموزشی برگزار می‌کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین(ع) گرگان عنوان کرد: همچنین دورهمی های قرآنی در روز یکشنبه برای آقایان و روز دوشنبه برای خانم ها برگزار می شود.

 


وی ادامه داد: اردوهای مختلفی برای دانش‌آموزان و قشر نوجوان برگزار کرده و بنا داریم در نیمه شعبان هم یک اردوی فرهنگی- مذهبی داشته باشیم.

 

طبق گفته رضایی از نظر رتبه بندی فهما این کانون در شهرستان رتبه پنجم و در استان رتبه چهاردهم را دارد.