مسجدیان دو شاخصه تعهد و تخصص را با هم دارند/ باید وحدت گلستان در جهاد تبیین خودنمایی کند
مسجديان دو شاخصه تعهد و تخصص را با هم دارند/ بايد وحدت گلستان در جهاد تبيين خودنمايي کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مسجدیان دو شاخصه تعهد و تخصص را با هم دارند/ باید وحدت گلستان در جهاد تبیین خودنمایی کند

رعيت گفت: مسجديان دو شاخصه تعهد و تخصص را با هم دارند و با کمترين امکانات بيشترين فعاليت را انجام مي دهند.
شناسه خبر : 36012 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «محمد رعیت» امروز (پنجشنبه 19 اسفند) در مراسم تجلیل از فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در مسجد المهدی (عج) گرگان با تبریک سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: برگزاری این مراسم تجدید میثاقی است تا اعلام کنیم مسجد محور است و باید هم محور باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: بر خود وظیفه می دانیم ضمن جلوگیری از انحراف، به اصل خود بازگردیم، اصلی که همه ما متعلق به آن هستیم، اصلی که امام راحل فرمودند: مسجد سنگر است و باید این سنگر حفظ شود.

 

وی ادامه داد: اگر جهاد تبیین اعلام می شود به دلیل است که به این اصل آنگونه دیده نشده است و در تقویت این راه انتظار ویژه است و باید هم افزایی بیشتر و تنگاتنگ باشد تا این مسیر تقویت شود.

 

رعیت با بیان اینکه بن مایه این انقلاب فرهنگ است، اظهارامیدواری کرد: با هم افزایی بیشتر در این مسیر ضمن شناسایی نخبگان، جوانان و آشنایی بیش از پیش این جوانان و شناسایی آنها استان، گلستان شود.

 

وی گفت: مسجدیان دو شاخصه تعهد و تخصص را با هم دارند و با کمترین امکانات بیشترین آورده را برای ما دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: کانون های مساجد ثابت کرده اند امکانات هیچ وقفت مهم نیست و امیدواریم مسجدی ها در این تبیین آموزه های یدنی و فرهنگی ما و در امر جهادی که صادر شد پا در رکاب ولایت باشند.

 

وی ادامه داد: جهاد، جهادی فرهنگی است و از مسجدیان انتظار بیش از پیش است. اگر کنار هم نباشیم و همدیگر را تقویت نکنیم برای آن دنیا پاسخی نخواهیم داشت.

 

رعیت تاکید کرد: باید نگاهی نوین به حوزه فرهنگ و هنر و پایگاه و سنگر مسجد داشته باشیم و با استفاده از توانمندی های مسجدیان و هم افزایی آنان در حوزه وحدت سرآمد و زبانزد باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه گلستان در وحدت سرآمد است، گفت: این وحدت الگویی برای ماست و باید در بستر جهاد تبیین این وحدت خودنمایی کند.