بررسی تاسیس کانون‌های مساجد در آزادشهر/ مساجد روستاهای با جمعیت هزار نفر، مجوز کانون دریافت می‌کنند
بررسي تاسيس کانون‌هاي مساجد در آزادشهر/ مساجد روستاهاي با جمعيت هزار نفر، مجوز کانون دريافت مي‌کنند
مدیر ستاد فهما استان گلستان؛

بررسی تاسیس کانون‌های مساجد در آزادشهر/ مساجد روستاهای با جمعیت هزار نفر، مجوز کانون دریافت می‌کنند

بيکي گفت: جلسه توجيهي جهت تاسيس کانون فرهنگي هنري مساجد در شهرستان آزادشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 37707 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برنامه تاسیس کانون در جوار مساجد یکی از برنامه های مهم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در سال 1401 است که به صورت ویژه در هر منطقه ای از استان در حال پیگیری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: یکی از برنامه های مهم در این زمینه تشکیل جلسات توجیهی برای هیئت امنا و روحانیون هر منطقه است که توسط کارشناسان ستاد این مسئله برنامه ریزی و پیگیری می شود.

 

 

وی ادامه داد: به همین منظور در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، جلسه توجیهی برای هیئت امنا و روحانیون مساجد فاقد کانون شهرستان آزادشهر برگزار شد.

 

بیکی اظهارداشت: این جلسه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر در محل این اداره برگزار شد که پس از بیان سخنان مقدماتی توسط مدیر ستاد استان و پاسخ به پرسش های موعوین، کارشناسان مراحل پیگیری تاسیس کانون فرهنگی و هنری را برای حاضرین تشریح کردند.

 

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان امسال قصد دارد برای مساجد روستایی یک هزار نفر فاقد کانون، مجوز کانون اعطا کند.