اجرای ۱۴۸ برنامه فرهنگی و هنری از سوی کانون های مساجد استان گلستان در دهه کرامت
اجراي ۱۴۸ برنامه فرهنگي و هنري از سوي کانون هاي مساجد استان گلستان در دهه کرامت
مدیر ستاد فهما استان گلستان خبر داد؛

اجرای ۱۴۸ برنامه فرهنگی و هنری از سوی کانون های مساجد استان گلستان در دهه کرامت

بيکي، از اجراي ۱۴۸ برنامه فرهنگي و هنري از سوي کانون هاي مساجد استان گلستان در ايام دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 37921 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

«مهدی بیکی»  در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: دهه کرامت، دهه شادی و معنوی است، بهترین زمانی است که نیروهای مردمی و مسجد بتوانند زمینه های شادی های حلال و معنوی را گسترش بدهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ضمن گرامیداشت این ایام و برگزاری برنامه ای در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نسبت به زمینه سازی برای اجرای برنامه در برخی از کانون های استان اقدام کرده است.

 

وی ادامه داد: در این دهه حدود یکصد و 48 برنامه فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

بیکی گفت: جشن و مولودی خوانی، تقدیر از دختران و پسرانی به نام حضرت معصومه (س) و حضرت رضا(ع)، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت زیارتنامه امام رضا(ع) در شب ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و پیامکی و تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان حرم با حضور خادمان رضوی از جمله برنامه های کانون های مساجد استان در این دهه است.

 

وی، خدمات رسانی به محرومان با توزیع بسته های معیشتی، محفل قرآنی، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی، تجلیل از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب، ارائه ویزیت رایگان، اجرای سرود سلام فرمانده، نمایشگاه تابلوهای عفاف و حجاب، بازدید از خانه سالمندان، نمایشگاه کتاب، تولید اخبار و غیره را از دیگر برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برشمرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: برنامه متمرکز با حضور دختران نوجوان و اجرای سرود «سلام فرمانده» نیز در امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد)‌ در مسجد اعظم شهدا و کانون فرهنگی هنری شهید صلبی گرگان برگزار می شود.