جلسه توجیهی اوقات فراغت رابطین کانون های مساجد گلستان برگزار می‌شود
جلسه توجيهي اوقات فراغت رابطين کانون هاي مساجد گلستان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

جلسه توجیهی اوقات فراغت رابطین کانون های مساجد گلستان برگزار می‌شود

بيکي از برگزاري جلسه توجيهي اوقات فراغت رابطين کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان گلستان در روز (پنجشنبه ٩ تير) خبر داد.
شناسه خبر : 38578 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان، «مهدی بیکی»  گفت: مسئله اوقات فراغت کانون یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که ستاد استان باید بستر مناسب را برای شروع کار و مشارکت بالای اعضای کانون ها فراهم کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در جلسات هماهنگی که در ستاد استان بین دستگاه های مهم و راهبردی شکل گرفته است، زمینه خدمات رسانی به کانون ها فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه هایی نظیر؛ فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان، هلال احمر و فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه خوبی را برای استفاده کانون های استان را فراهم کرده است.

 

بیکی اظهارداشت: در روز (پنجشنبه ٩ تیر) در جلسه ای توجیهی اوقات فراغت که در یکی از مساجد شهر گرگان برگزار می شود، از رابطین کانون های مساجد استان دعوت می شود تا مسائل مربوط به اوقات فراغت تشریح شود.

 

وی گفت: در این جلسه از نمایندگان دستگاه های هلال احمر، فنی و حرفه ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت می شود تا نسبت به تبیین ظرفیت، توان و خدمات دستگاه متبوع خودشان اقدام کنند.