ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد استان گلستان آغاز شد
ويژه‌برنامه‌هاي اوقات فراغت در سطح کانون‌هاي مساجد استان گلستان آغاز شد

ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد استان گلستان آغاز شد

آيين افتتاحيه برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان (پنجشنبه ٩ تير) در مسجد بيت الحزن گرگان برگزار شد.
شناسه خبر : 38657 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» در این مراسم گفت: یکی از رسالت های اصلی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه اوقات فراغت این است که بسترهای مناسب را جهت بهره برداری کانون های مساجد استان فراهم کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اطلاع رسانی از آخرین قوانین و مقررات اوقات فراغت، فهما و مسائل مالی که توسط ستاد کشور تدوین و سیاست گذاری می شود و همچنین تعامل با ادارات و نهادهای استانی همسو در حوزه اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت این نهادها را به همراه دارد.

 

وی ادامه داد: امروز چهار دستگاه می‌توانند تعامل دو سویه و سازنده ای را با کانون‌های استان فراهم کنند و کانون‌های مساجد می‌توانند از ظرفیت این دستگاه ها بهینه بهره‌برداری کنند.

 

بیکی اظهارداشت: این تعامل آثار و برکات بسیاری برای کانون های مساجد دارد، مهمترین عنصر اوقات فراغت مسئله مهارت در حوزه کسب و کار است که نقش بی بدیل فنی حرفه ای می تواند سازنده باشد.

 

وی گفت: دستگاه‌هایی نظیر؛ آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، هلال احمر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این عرصه نقش های مهمی دارند و کانال ها می توانند از آنها استفاده کنند.

 

گفتنی است؛ در مراسم اوقات فراغت کانون های مساجد گلستان که رابطین فهما نیز حضور داشتند، ضمن تشریح و توجیه برنامه های اوقات فراغت توسط مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان، نمایندگان دستگاه‌های دیگر نیز حضور داشتند که تعدادی از آنها نظیر نماینده فنی حرفه ای، هلال احمر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان برنامه ها، توانایی ها و ظرفیت های دستگاه متبوع خود در حوزه اوقات فراغت پرداختند و آمادگی خود را جهت کمک به کانون های مساجد استان اعلام کردند.