بهره‌مندی اقشار مختلف از خدمات کانون‌های مساجد مستلزم حمایت‌های مادی و معنوی است
بهره‌مندي اقشار مختلف از خدمات کانون‌هاي مساجد مستلزم حمايت‌هاي مادي و معنوي است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

بهره‌مندی اقشار مختلف از خدمات کانون‌های مساجد مستلزم حمایت‌های مادی و معنوی است

منتظري با اشاره به اقدامات ثمربخش کانون‌هاي مساجد کشور گفت: بهره مندي اقشار مختلف از خدمات کانون‌ها، مستلزم حمايت‌هاي مادي و معنوي از اين مجموعه ها است.
شناسه خبر : 39953 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از گلستان؛ «غلامرضا منتظري» گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در سکوت و بدون هياهو کارهاي فرهنگي بزرگي را در دست اجرا دارند.  

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي افزود: خدمات و تلاش‌هاي خبرگزاري شبستان در راستاي اعتلا و اشاعه فرهنگ قرآني و آموزه هاي مذهبي کارقابل تقديري است که بايد اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس از آن اطلاع يابند.  

وي به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته براي حل مشکلات حوزه انتخابي گرگان و آق قلا اشاره کرد و گفت: پيگيري همه جانبه نمايندگان گلستان در مجلس شوراي اسلامي و استاندار گلستان گامهاي مطلوبي براي گره‌گشايي از پروژه پتروشيمي گلستان برداشته شده است.

منتظري افزود: با افتتاح اين پروژه امکان اشتغال چهار هزار نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد و دغدغه هاي معيشتي مردم کاهش خواهد يافت.  

وي به اقداماتی که در راستای رفع مشکل کم‌آبي در گلستان اشاره کرد و گفت: حفر چاه، شتاب بخشيدن به احداث سد ميرداماد در گرگان، شيرين سازي آب دريا و استفاده از آبهاي لب شور از جمله مواردي است که به طور همزمان در دست اقدام است.  

منتظري افزود: در صورت بي‌توجهي به چالش‌هاي حوزه تامين آب در گلستان شاهد رشد و گسترش معضلاتي همچون فرونشست زمين در اين استان خواهيم بود .