ترویج مکتب سلیمانی رمز مقاومت در جهان اسلام/ برنامه های ستاد فهما گلستان در سالگرد شهادت سردار دلها اعلام شد
ترويج مکتب سليماني رمز مقاومت در جهان اسلام/ برنامه هاي ستاد فهما گلستان در سالگرد شهادت سردار دلها اعلام شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان:

ترویج مکتب سلیمانی رمز مقاومت در جهان اسلام/ برنامه های ستاد فهما گلستان در سالگرد شهادت سردار دلها اعلام شد

بيکي برنامه هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان گلستان در سومين سالگرد شهيد حاج قاسم سليماني را اعلام کرد.
شناسه خبر : 43278 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان مهدی بیکی گفت: چهره جهانی و بین المللی سردار سلیمانی و جایگاه ویژه این شخصیت بزرگ در میان قلوب مبارزین جهانی و جهادگران اسلامی می طلبد که در جای جای جهان و به خصوص کشور اسلامی ایران برنامه های فرهنگی و هنری تهیه و اجرایی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مقام معظم رهبری کلید واژه بسیار مهمی را درباره ایشان فرمودند که بسیار مهم است، ایشان از سردار سلیمانی به عنوان یک «مکتب» نام بردند، بنابراین ترویج مکتب سلیمانی می تواند رمز مقاومت در جهان اسلام باشد.

 

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و لزوم بزرگداشت این شخصیت بی نظیر مقاومت و ترغیب جوانان و نوجوانان به حرکت در مسیر «مکتب سلیمانی»، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان هر ساله سلسله برنامه هایی را برای اجرا در سطح استان پیش بینی و برگزار می کند.

 

بیکی گفت: برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی به نام «سرباز آسمانی» یکی از برنامه های این ایام است که علاقمندان می توانند به صورت پیامکی در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی، افتتاح و تجهیز یک کانون فرهنگی و هنری به نام سردار سلیمانی در یکی از روستاهای استان، اهدای ثواب طرح تلاوت نور مساجد استان به مدت سه روز به روح آن بزرگ مرد و سخنرانی و بزرگداشت در برخی از مساجد استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام برشمرد.